niedziela, 3 czerwca 2012

Powitanie :)

Witam,

Zaczynam działalność tego bloga, który będzie poświęcony moim daniom oraz stylizacjom. Mam nadzieję, że coś z tego wyjdzie. Postaram się prowadzić go regularnie :)
Głównym przewodnikiem tego bloga będą zdjęcia, które pojawią się w każdym poście.
Zabawę z kulinariami dopiero zaczynam więc moje przepisy są dość amatorskie ale na szczęście wychodzą smaczne i jeszcze nikt się po nich nie pochorował. Ze stylizacjami będzie podobnie, ważne jest to, żebym ja się dobrze w nich czuła :)

Na dobry początek może krótki smaczny przepis?

Batonik musli <3








Składniki:

-dwie szklanki musli lub płatków owsianych
-4 łyżki miodu
-3 łyżki masła (w oryginale jest masło, ja go niestety nie miałam i zrobiłam na miodzie i też wyszło :)
-garść rodzynek
-garść suszonych śliwek
-orzechy
-aromat waniliowy lub migdałowy


Przygotowanie:

Miód i masło roztapiamy na patelni, suche składniki mieszamy w misce. Dodajemy do nich roztopione masło z miodem i kontynuujemy mieszanie aby składniki się połączyły. Masę rozkładamy na formie wcześniej wyłożoną papierem do pieczenia (delikatnie posmarowanym masłem, żeby się nie przykleiło). Wkładamy do piekarnika nagrzanego na 180 stopni na około 25 minut.


Smaczna, zdrowa i pyszna przekąska :)

1 komentarz:

  1. Powodzenia :)

    Najtrudniej jest zacząć, później wciąga to coraz bardziej i bardziej, i ciężko bez tego żyć (wiem coś o tym - miałam spore przerwy w blogowaniu, ale w końcu zawsze wracałam :)).

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...