czwartek, 20 września 2012

odchudzony mielony i kukurydza !

Mięso, mięso więcej mięsa ! Stwierdzam, że nie mogłabym być wegetarianką za bardzo lubię mięsko :D Dlatego dziś na obiad kotleciki mielone z gotowaną kukurydzą, poczułam się trochę jak na wakacjach nad morzem ze względu na kukurydzę która jada się często na plaży :)

Składniki:
- 200g mięsa mielonego
- jajko ( niecałe, troszkę białka i żółtka )
- około 3 łyżek otrębów pszennych
- 1 łyżka płatków owsianych
- trochę cebulki
- przyprawy: sól pieprz
- kolba kukurydzy
- łyżeczka cukru
- oliwa z oliwek

Przygotowanie:
Mięso mielone wkładamy do miseczki wbijamy jajko ( niecałe ) wsypujemy otręby, cebulkę, przprawy i płatki owsiane, mieszając wszystko bardzo dokładnie. Jeżeli całość będzie zbyt twarda, gęsta można dolać ciutkę wody, żeby się kleiło. Smażmy na niewielkiej ilości oliwy około 15 minut oczywiście zmieniając strony. Kotleciki gotowe :)
Aby ugotować kukurydzę wystarczy nam spory garnek z dużą ilością wody. Wodę gotujemy wkładamy naszą kolbę kukurydzy ( można przeciąć ją na pół jeżeli się nie mieści ) słodzimy wodę i gotujemy około 30 minut.
SMACZNEGO :)

8 komentarzy:

  1. jak smacznie i zdrowo! :)
    ale u mnie na jednym mielonym by sie nie skonczylo :D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie :) Zjadłabym takiego mielonego :D

    OdpowiedzUsuń
  3. E tam, takie gadanie. Ja też myślałam, że nie dam rady a samo jakoś wyszło, że samoistnie przestałam je jeść :P.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nie mogłabym przejść na wegetarianizm, bez mięsa wytrzymuję max kilka dni- po prostu uwielbiam ;)

    Bardzo apetyczne kotlety i przypomniałaś mi że mam w końcu kupić kukurydzę D

    OdpowiedzUsuń
  5. pyszniutkie ! apetycznie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też chętnie się tak poczuje! ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...