poniedziałek, 17 września 2012

śniadaniowa sałatka warstwowa

Znakomita opcja na zdrowe i pyszne śniadanie ! Gości u mnie już od pół roku z wieloma modyfikacjami :D Dziś na czerwono-różowo-granat !

Składniki:
- maliny ( garstka )
- jagody ( garstka )
- czereśnie ( garstka )
- truskawki ( 4 duże )
- 3 daktyle
- 3 śliwki suszone
- pistacje ( 5 )
- musli crunch ( ilość dowolna )

Przygotowanie:
Wszystkie składniki kolejno wkładamy do miseczki, truskawki, jagody, czereśnie, śliwki i daktyle, maliny, musli. I gotowe :D Po wymieszaniu fajnie puści soki i zmiękczy nasze płatki. Tak jak mówiłam można próbować wile modyfikacji zmieniając owoce świeże  jak i te suszone.
Smacznego !

12 komentarzy:

  1. Takie słodkie sałatki to mi się podobają :D Dziwne, bo nigdy takiej nie jadłam. Zawsze najwyżej jogurt z tymi dodatkami. Inspirujesz!

    OdpowiedzUsuń
  2. ile pysznych owoców w jednej miseczce, świetna sałatka!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. warstwy! lubie warstwy! :D pycha!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam owoce! Dużo owoców! ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. owocowo-orzechowo, pycha :D

    OdpowiedzUsuń
  6. proste, zdrowe i pyszne ! same zalety :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jeny jakie ja mam pustki w zapasach! brak crunchy, brak masła orzechowego i nutelli... tylko krem miodowo-sezamowy który kompletnie mi nie smakuje!

    OdpowiedzUsuń
  8. ślinka cieknie xd
    Dzięki za inspirację na śniadanko ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...