czwartek, 18 października 2012

a może krewetka ?

Składniki:
- 15 mrożonych krewetek (te większe)
- ząbek czosnku
- sól
- pieprz
- ostra papryka
- łyżeczka masła
- oliwki

Przygotowanie:
Krewetki rozmrażamy w ciepłej wodzie. Rozmrożone obtaczamy w soli pieprzu papryce. Na patelni roztapiamy masło dodając zgnieciony czosnek. Następnie wrzucamy krewetki na patelnię i smażymy około 5 minut przerzucając je na patelni. ( Nie możemy smażyć zbyt długo bo będą twarde ). U mnie idealnie komponowały się z oliwkami <3

11 komentarzy:

  1. tak, tak, tak, takie krewetki są moimi najulubieńszymi! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Krewetka nigdy nie mowie nie!Polecam z dodatkiem cytryny i pietruszki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Poproszę ;) UWielbiam krewetki w takim wydaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmmm... krewetki, zdecydowanie uwielbiam! Ja uwielbiam w sosie jogurtowy, ziołach i czosnku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze słyszałam (i tak też robiłam), że krewetki rozmraża się w zimnej wodzie i wręcz nie powinno się tego robić w ciepłej. Zresztą każdy rodzaj mięsa rozmraża się albo w lodówce albo w zimnej wodzie, żeby uniknąć namnażania się drobnoustrojów podczas rozmrażania (ciepło temu sprzyja). Pytam z ciekawości, bo może jestem niedoinformowana z tymi krewetkami :P

    OdpowiedzUsuń
  6. nie jadam , kiedyś próbowałam i nawet ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak krewetka to tylko z czosnkiem

    OdpowiedzUsuń
  8. I tyle? Może spróbuję jako moje 2gie podejście? ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...