środa, 24 października 2012

krem z dyni

Sezon dyniowy trwa, gdzie się nie obejrzę tam dynie i przepisy na dyniowe potrawy. Stwierdziłam, że nie będę gorsza i tez wykorzystam dynię w moich posiłkach więc na początek krem z dyni :)
Składniki:
- 1/4 średniej dyni
- 1,5 litra bulionu drobiowego
- papryka ostra
- sól 
- pieprz
- trochę maggi
- pestki dyni
- łyżeczka curry

Przygotowanie:
Dynię kroimy na mniejsze części i gotujemy około 30 minut w bulionie drobiowym ( ja wykorzystałam bulionetkę ) przyprawiamy solą, pieprzem, papryką, curry oraz maggi. Kiedy dynia zmięknie blendujemy całość na gładki krem jeżeli będzie zbyt gęsty można dolać wody. Podajemy z łyżką jogurtu naturalnego i pestkami dyni. 
Smacznego :)

8 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten sezon dyniowy, już myślę o robieniu zapasów :) Zupa z niej jest bardzo rozgrzewająca.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie przepadam za kremami, ale ten chetnie zjem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zupy-kremy to jedyne jakie lubię, z dyni musi smakować super, o dziwno jeszcze nie próbowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zupy krem , a tym bardziej z dyni to coś pysznego !

    OdpowiedzUsuń
  5. Też w końcu uległam i mam dyniowy przepis na blogu ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. jesień o smaku dyni jest bardzo pyszna

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...