wtorek, 9 października 2012

Ryż z warzywami w kolorach jesieni

Jesień za oknem, więc dlaczego by nie jesień na talerzu :) Dzisiejsza wersja obiadu bardzo jesienna.

Składniki:
- torebka ryżu brązowego
- 1 czerwona papryka
- 1 pomidor
- puszka kukurydzy
- 1 cebulka
- ząbek czosnku
- sól
-pieprz
- ostra papryka
- troszkę przyprawy maggi
- czerwone wino około pół szklanki

Przygotowanie:
Ryż gotujemy 30 minut w wodzie z dodatkiem czerwonego wina. Warzywa kroimy w kostkę i wrzucamy kolejno cebulkę i czosnek, paprykę i pomidora na patelnie ( suchą ) Podlewamy duszące się warzywa bulionem winnym z ryżu. Dusimy całość 15 minut a następnie dodajemy ugotowany ryż, przyprawiając danie na patelnie sola, pieprzem, maggi i papryką. Dusimy jeszcze 10 minut i gotowe :)

7 komentarzy:

  1. Uwielbiam taki ryż.... Często taki robię :) Fajne jest to ze można kombinować z warzywami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie obiady :) Nieskomplikowane, a pyszne i zdrowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo po co komplikować sobie życie :D

      Usuń
    2. Szczególnie jak się nie ma zbyt wiele czasu ;).

      Usuń
  3. Pycha, bardzo lubię ryż z warzywami, choć takiej kombinacji jeszcze nie próbowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja teraz mam takich dużo... w sumie trochę straciłam motywację do gotowania zostawiając w domu aparat, moje gotowanie samej dla siebie chyba zrobiło się trochę bezcelowe ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię połaczenie warzyw z ryżem , wychodzi bardzo pożywny obiadek ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...