niedziela, 11 listopada 2012

Ciasto dyniowe

Składniki:
-300g puree z dyni
-2 szkl. mąki pełnoziarnistej
-1 szkl. cukru brązowego
4 jaja
-1/2 szkl. oleju
1 łyżeczka proszku do pieczenia
1 łyżeczka sody oczyszczonej
2 łyżeczki przyprawy do piernika

Przygotowanie:
Jajka ubijamy z cukrem na jednolitą masę. Mąkę mieszamy z proszkiem sodą i przyprawą piernikową i dodajemy do jajek z cukrem. Następnie dolewamy oleju. Jeżeli masa jest zbyt zbita można dodać troszkę mleka. Ciasto pieczemy w piekarniku nagrzanym do 180 stopni przez 45 minut
Smacznego :)

6 komentarzy:

  1. Pięknie wygląda, tak 'mięsiście' ;) mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mniam ,ale pyszne i zdrowe , poślij mi proszę kawałek ,bo nie mam dyni i przynajmniej tak mnie uszczęśliwisz ,hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę, że dyniowy szał dopadł i Ciebie :) ja swoją 3kg sztukę muszę poćwiartować i zamrozić

    OdpowiedzUsuń
  4. a kiedy dodajemy dynię bo w przygotowaniu o niej nie ma ani słowa hehe

    OdpowiedzUsuń
  5. No właśnie... też mi się to rzuciło w oczy; ale i tak wygląda pyszne :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...