wtorek, 11 grudnia 2012

bananowa owsianka i chwila zastanowienia.

Zimno, brzydko, mokro, paskudnie.
A na dodatek dopada choroba, żeby jeszcze bardziej uprzykrzyć te dni. Wstając z łóżka pierwsza myśl przychodząca mi do głowy to po co i dlaczego ? Odpowiedzieć na te pytania sama nie potrafię, ale sama analiza tych wątpliwości doprowadza mnie do głębokiego zastanowienia. Czuję się z tym dobrze mimo nie wyjaśnionych aspektów. Lubię taki stan, i będę w nim trwać jeszcze sporo czasu.
Bo dlaczego mamy odmawiać sobie odmawiać przyjemności?
Czy jedzenie poprawia humor? Kolejne pytanie. Tak mnie stanowczo poprawia, więc jem. Mało jem ale jem  co jest sukcesem. Staram się? Trochę. 

Składniki:
- pół banana 
- łyżka miodu
- 3 łyżki płatków owsianych
- pół szklanki mleka
- pół szklanki wody
- jeden daktyl
- trochę płatków migdałowych
- cynamon

Przygotowanie:
Płatki owsiane gotujemy na mleku, miodzie i wodzie około 7 minut. Dodajemy banana i blendujemy całość. przelewamy do miseczki. Kroimy daktyla na mniejsze części wrzucamy do miski posypujemy cynamonem i płatkami migdałowymi.
Smacznego.

18 komentarzy:

  1. Też lubię takie dania.. Przepiękne zdjęcia? To Ty jesteś w tym czerwonym płaszczyku? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc- mało wyszukane potrawy prezentujesz na swoim blogu. Wrzucić owoce do miski i wymieszać z musli? Naprawdę, aż szkoda publikować. Ciasto, pizza, tarta, zupa- jasne. Ale litości, mleko z płatkami czy grzane wino z gotową przyprawą? Ktoś kto przypala wodę na herbatę nawet wie w jaki sposób to przygotować. Mam też uwagę co do zdjęć, bo niektóre nie wypadają apetycznie (brudna deska, uświniona łyżka..), a placuszki z dyni niestety chyba lekko przypalone (przynajmniej tak wnioskuje ze zdjęcia) :( A krewetki polecam z syropem klonowym, smażone właśnie z czosnkiem, pycha! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli Tobie się coś nie podoba nie musisz tu zaglądać, dodaję to co chcę i to na co mam ochotę. Widocznie dla mnie ma swój urok opublikowanie mleka z płatkami. Każdy może kogoś skrytykować nie podpisując się pod swoją wypowiedzią więc ja w tym nie widzę najmniejszego sensu.
      Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Skoro publikujesz coś w sieci musisz mieć świadomość tego, że niektórzy to pochwalą, a niektórzy skrytykują. Poza tym na pewno wiesz, że każdy ma prawo do własnego zdania, nawet do tego wypowiedzianego na głos. W każdym razie celem mojej wypowiedzi nie było obrażenie Cię, ale wyrażenie swojego zdania :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Wyglądasz cudownie na tle tego zimowego krajobrazu :) Piękne zdjęcia.
    Proste, smaczne, rozgrzewające śniadanko - to lubię!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bajecznie
    a ja lubię te "brudne " łyżki, przypalone placki ... To cały urok. Zdjęcia pokazują prawdę.

    OdpowiedzUsuń
  5. prześliczne zdjęcia i śliczna ty na nich ;*
    owsianka pychotka !

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna jesteś :) skąd ja znam te wątpliwości i pytania...
    pyszna owsianka!

    OdpowiedzUsuń
  7. po pierwsze - śliczny krajobraz i śliczna Ty:)
    a po drugie - robisz cudowne zdjęcia i nawet zwykła owsianka prezentuje się tak apetycznie, że robię się głodna:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Do twarzy Ci w tym kolorku :))

    Owsianka mmm...kocham wszystkie potrawy z bananami ;-)

    http://poraneknaslodko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale jesteś chudziutka :)
    Można wiedzieć ile masz wzrostu i wagi?
    Ps. Pyszności!

    OdpowiedzUsuń
  10. aaa, mam ochotę na ten mus! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale jesteś śliczna *.*

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...