wtorek, 18 grudnia 2012

bardzo puszyste placuszki czyli śniadaniowe szaleństwo


Zbyt dużo wolnego czasu ? Nie. Mimo choroby i siedzenia w domu nadal mi go brakuje. Dlaczego tak się dzieje ? Nie wiem, może nie potrafię sobie znaleźć miejsca dla siebie.
 Składniki:
- 3 łyżki mąki żytniej razowej
- 1 jajko
- około 4 łyżek wody gazowanej
- łyżeczka cukru waniliowego
- masło orzechowe
- nutella
- miód

Przygotowanie:
Żółtka oddzielamy od białek i białka ubijamy na sztywna pianę. Żółtko miksujemy z wodą i dodajemy do masy białka wraz z cukrem waniliowym całość miksujemy do połączenia się mas. Odkładamy na 15 min do lodówki. Smażymy na patelni posmarowanej oliwą z oliwek, pod przykryciem około 3 minuty z każdej strony. 
SMACZNEGO !

13 komentarzy:

  1. Woda zamiast mleka? Interesujące. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow.. jak one pięknie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma mleka :D tylko woda gazowana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają świetnie, ale ja zawsze robię na mleku ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mniam , genialne placuszki , nie ma to jak puszyste placuchy *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bez mleka? Ciekawa propozycja ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ile ciasta na jeden placek?

    OdpowiedzUsuń
  8. Tyle ile wylejesz na patelnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej :) mam do Ciebie prośbę. Kupiłam masę makową z bakaliami Bakalland i chciałabym z niej jutro zrobić ciasto, z tym że nie na bazie mąki, margaryny/masła, tylko taką lżejszą wersję. Mogłabyś mi powiedzieć z jakich składników najlepiej byłoby użyć?

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej.Mam do was taka prośbę. Prowadzę bloga kulinarnego,ale nie takiego zwykłego. Założyłam blog kulinarny też po to,żeby wyjść z Pro Any.
    Licze,że wpadniecie do mnie i będziecie mnie wspierać ;)

    To adres mojego bloga- http://lekko-pysznie-i-zdrowo.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie placuszkowe szaleństwo :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mmm, to może być dobre! Muszę wypróbować na jakieś leniwe śniadanie :P Pozdrowienia ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...