wtorek, 12 lutego 2013

manna z dodatkami

Mały kryzys, ale dam sobie radę.
Muszę.
Układa może ktoś z was plany treningowe lub chociaż zna się trochę na tym?

Składniki:
- szklanka wody z kilkoma łyżkami mleka *sojowego
- z łyżki kaszy manny
- syrop malinowy
- garść orzechów laskowych
- garść jagód goji

Przygotowanie:
Z szklanki mleka odlewamy 1/4 a resztę gotujemy w rondelku. W odlanej części mieszamy 2 łyżki kaszy manny, gdy woda z mlekiem się zagotuje wlewamy kaszę cienkim strumyczkiem energicznie mieszając i gotując całość około 5 min do zgęstnienia. Przelewamy do miseczki polewamy syropem malinowym, dodajemy orzechy i jagody goji.
Smacznego!

9 komentarzy:

  1. co sie dzieje? znow za malo jesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym widziała kim jest "anonimowy" może wdałabym się w dyskusję na ten temat :)

      Usuń
  2. pyszna manna z dodatkami - idealnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale smacznie. :) Kasza manna smakuje najlepiej z syropem!

    OdpowiedzUsuń
  4. pyszności :)
    niestety nie znam się na układaniu planów treningowych..
    Chcesz schudnąć czy udoskonalić figurę? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. udoskonalić i wyrzeźbić figurę :)

      Usuń
  5. oooh, kocham kaszkę manną - obowiązkowo z malinowym sokiem - smak dzieciństwa! <3 ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. wiesz , w internecie jest pełno najróżniejszych planów - różne dyscypliny , różne cele. myślę , że jak dobrze poszukasz , znajdziesz coś dla siebie :)
    kryzys? nie warto.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też mam kryzys, nawet brownie mi się nie chciało dzisiaj upiec, aaa! Masakra...
    Kaszka manna jest dobra na wszystko :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...