czwartek, 6 marca 2014

Śniadanie: banan+jabłko+cynamon

Ślicznie chciałam wszystkim podziękować za życzenia urodzinowe. Było mi strasznie miło kiedy  je czytałam, a jeszcze milej jak napływało ich coraz więcej z waszej strony i ze strony moich bliskich. Dzień zaliczam do bardzo udanych poza jednym małym incydentem o którym nie warto wspominać. Jeszcze raz ogromnie dziękuję :*
A na śniadanko przed zajęciami zafundowałam sobie takie pyszności.
Składniki:
- pół banana
- pół jabłka
- cynamon
- 4 daktyle
- jagody goji
- chipsy bananowe
- granola czekoladowa 

Przygotowanie:
Kroimy, mieszamy gotowe :)

7 komentarzy:

  1. proste ale jakże smaczne śniadanko wyszło, dzięki

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszne i proste ,idealne na zalatany dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. twoje śniadaniowe sałatki owocowe zawsze tak apetyczne :) jeszcze łyżeczki masła mi tu brakuje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pysznie i kolorowo :) Ja dodałabym jeszcze jogurt naturalny lub serek wiejski :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Opis przygotowania... świetny! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. mega, ale dla mnie to 3 takie procje xd

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...