czwartek, 2 czerwca 2016

Ja z anoreksją wygrałam, teraz nadszedł czas pomóc komuś innemu!

Rozgłos jaki w pewnym momencie uzyskała moja metamorfoza był przeogromny. Skrzynka pękała od wiadomości a ja nie nadążałam odpisywać. Wreszcie postanowiłam zrobić coś w tym kierunku i nie zostawiać sprawy samej sobie, nie spocząć na laurach, pochwałach i gratulacjach. Szczegóły opisuję na stronie, której link znajduję się poniżej .



Ja z anoreksją wygrałam, teraz nadszedł czas pomóc komuś innemu!

Zapraszam :)


Zapraszam również na tę stronę, warto zapoznać się z tematem:
http://drogadosiebie.pl/anoreksja/

6 komentarzy:

  1. brawo! nawet nie zdaję sobie sprawy ile dziewczyn (i chlopców zresztą też) ma problemy z anoreksją. Najlepiej świadczy o tym Twoja zapełniona skrzynka mailowa i dobrze, że postanowiłaś się dzielić swoim doświadczeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz konto na snapchacie i asku? Jesli tak to podalabys nazwy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie teraz wyglądasz kobieco!

    OdpowiedzUsuń
  4. To super, że myślisz o innych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brawo szacunek szkoda, że mojej koleżance się nie udało i pogrążyła się w tej chorobie :(

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...