czwartek, 13 października 2016

Ćwiczyć każdy może! - Prywatny trening z Chodakowską na sesji :)

Dzień dobry! Wyspane? Pełne energii i gotowe na zmiany w swoim życiu? Mam nadzieję, że tak!

Czas na kolejny post z moimi małymi radami :)
Tym razem będzie dotyczył ćwiczeń, bo o nie również bardzo często pytacie w wiadomościach prywatnych i komentarzach.

Czy ćwiczyłam? Co robiłam, jak trenowałam?

Zaczęłam ćwiczyć w momencie gdy osiągnęłam wagę 48 kg, przy czym dodatkowo jadłam więcej, aby nie tracić tych uzyskanych kilogramów. Ćwiczenia stały się dla mnie złotym środkiem na to, żeby jeść więcej i nie czuć wyrzutów sumienia. Zaczęłam zdawać sobie sprawę, że dzięki treningom jestem w stanie osiągnąć szczupłą, a na dodatek zdrową, wymarzoną sylwetkę.

Ćwiczenia opierały się na zestawach Ewy, którymi inspirowałam się już wcześniej, jednak dopiero przy drugim podejściu do tej walki uzyskałam zdrowe efekty. Wszystko to dzięki motywacji i chęci jakie potrafiłam sama w sobie wypracować. Oczywiście łączyłam treningi z bieganiem, siłownią i innymi zestawami, które również dawały mi wiele możliwości i satysfakcji z udanych treningów. 

Także drogie dziewczyny, nie bójcie się ćwiczeń! Podczas walki z chorobą są one równie ważne co dieta! Pamiętajcie tylko, żeby najpierw zacząć od odbudowy swojego ciała, a dopiero potem przejść do ćwiczeń. W innym wypadku możecie osiągnąć odwrotny efekt, tak jak ja przy pierwszym podejściu do ćwiczeń z Ewa Chodakowska. Mimo tego, że zwiększycie porcje swoich posiłków - przez ćwiczenia spalicie te kalorie z nadwyżką, co może prowadzić do jeszcze większej utraty wagi. Dlatego zachęcam Was, żeby w pierwszej kolejności zająć się zmianą swoich nawyków żywieniowych.


Buziaki :*



3 komentarze:

  1. O wiele bardziej wolę porządny trening siłowy - najważniejsze, żeby znaleźć najodpowiedniejszą aktywność fizyczną dla samego siebie. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że ci się udało :) Ja lubię przeplatać treningi i czasem włączę coś Chodakowskiej, ale nie chcę wpaść w rutynę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję sesji! :) Ja akurat ćwiczeń się nie boję, ale dobre porady dla mniej zmotywowanych :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...